27 Februari 2010



Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här igen. MASSOR har hänt under tiden som jag inte har bloggat - både bra och mindre bra saker. Det är så livet verkar vara och bara för att man signade upp på att födas verkar det inte ingå att saker ska gå smoothly jämt. Hur som helst, saker som har varit svåra har på sätt och vis "gått över" delvis eller lyckats lösa sig på andra vis. Man får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen.

Goda nyheter är att London har V Å R. Och, att jag i torsdags den 24:e blev befordrad!
Inom kort kommer jag att träda in på en roll som Customer Services Supervisor. Vilket kommer att bli huuuuuur roligt som helst. Jag har ju sedan maj förra året jobbat väldigt hårt och det känns som att saker börjar ge efter nu. Ser verkligen att det här kommer att bli en rejäl utmaning för mig och jag är så glad att jag får göra det!

En till person kommer att få samma roll som jag fått. Dock finns det inte någon riktigt självklar kandidat för detta. Tilläggas kan att min närmsta chef sa till mig att jag får välja denna person - svårt! Oavsett vem jag väljer så kommer den personen inte att kunna lika mycket som jag vilket innebär att jag måste gå lite på känsla och välja den som jag tror att jag kan samarbeta "bäst" med. Under nästa vecka kommer vi att ha ett möte där intervjuerna med chefen kommer att gås igenom och utifrån det ska det alltså fattas ett beslut.

SPÄNNANDE! Den här våren är fylld av motivation, spänning, ovetskap om framtiden och vårkänslor!



Psssst! Kika gärna på ett passande youtube-klipp: http://www.youtube.com/watch?v=NisCkxU544c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0