23 November 2010



AAAAHHH......... Nu har det blivit mycket arbete de senaste dagarna. Fast nu blir jag ledig två dagar. Oväntade mål som dyker upp från ingenstans och förvirringar. Can't spell it all out at this blog address though.


Måste berätta nåt som är lite klantigt.
Jag har glömt båda koderna till mina svenska betalkort. Vilket är riktigt synd - för det blir liksom lite krångligt. Jag och D löste det tidigare genom att jag gjorde överföringar till hans svenska kort och tog ut dem därifrån. Sedan skulle jag låna hans kort så gav han mig en pinkod som inte fungerade. Jag försökte köpa ett busskort och slog in koden två gånger. Då kastade maskinen ut kortet igen. Så jag testade igen för jag VISSTE JU vilken kod Daniel hade gett mig.
Då låste sig kortet helt och hållet.

Båda våra engelska kort har också slut på pengar också, nämligen. Daniel har gjort en internationell överföring - men en sån kan ju ta upp till fem dagar att få fram. Haha, förstår ni dilemmat? Vi har ju pengar. Men vi kan inte använda dem. Haha.


Jojo. Mensåååatteee. Då vet ni hur det står till.
Lite epic fail över situationen.





Daniel och jag.

Kommentarer
Postat av: Martina

HAHA söööta koor :D Hoppas pengarna skyndar sig på =)

2010-11-24 @ 21:23:36
URL: http://findmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0