15:e Mars



En kille ringde till Daniels telefon idag och sa att han hade min väska. Han hade hittat den vid Trafalgar Square - ganska långt från var vi var igår. Huruvida han hade tagit väskan från början eller inte kan ju diskuteras såklart. Jätteglad att få tillbaka väskan eftersom den är värd mest, både till monetärt och personligt värde. Mötte upp honom vid Aldgate. Telefonen och de lösa pengarna fattades - annars var allting kvar. Tillochmed simkortet. Tyvärr har jag redan spärrat båda kontokorten OCH passet. Får göra ett nytt pass för ynka 150-160 pund nu i veckan... Hoppas att Martina kan ta med sig mina nya bankkort hit när hon kommer den 24:e!

Kommentarer
Postat av: Martina

ÅH VAD GLAD JAG BLIR!!!! Skönt att du fick tillbaka nästan allt. Självklart tar jag med korten. =)

2010-03-15 @ 19:56:36
Postat av: Josefine

vilken tur att det kom tillbaka! du får hålla koll på dina saker så ingen kommer och tar dom för dig!

saknar dig!<3

2010-03-15 @ 20:31:30
Postat av: Therese

Bara sån jävla otur...

2010-03-15 @ 21:03:59
URL: http://findtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0