13 December 2010



Lucia? Hade ni nån sån i Sverige?
Har inte sett en enda lucia här. Lucia firas inte i Storbritannien.

Idag var jag å pillade lite på julklapps-shopping i Hammersmith. Riina, en kollega, och jag stövlade runt och pillade lite på grejer inne på Primark. Syrran ska få en skojig grej därifrån. Hihi. Vänta du bara syrran så ska du få se! Det är ju bara en dryg vecka kvar tills jag kommer till Sverige nu. Ser verkligen fram emot julmaten!

Jag har en katt på innergården som är så himla söt. Den har svart jättetjock päls och sitter oftast utanför min port. När jag kommer hem från jobbet, eller ska gå dit, springer den alltid fram o vill bli gosad med. Jag vill ta med den in å mata den! När jag lämnar den för att gå kastar den sig alltid ner på rygg och ligger med magen i vädret. Det är så svårt att säga hejdå till den när den tittar efter mig. Daniel tycker också om den. Jag har bearbetat honom lite och snart får jag kanske ta med den upp en stund.... Och nej den har inget halsband. Jag tror att den bor utomhus.

Jag har bilder på den men måste komma på nåt bättre sätt att ladda in den i datorn. Om tomten läser detta så önskar jag mig en minneskortsläsare för miniSD. Inget annat Tomten. Bara det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0